Alberta Supra Club  

All Albums / Galleries Timeslip Database
Go Back   Alberta Supra Club > Sponsors > Stampede Toyota - Calgary

Reply
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Unread 09-18-2017, 09:49 PM   #1
Beals
Senior Member
 
Beals's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: Medicine Hat
Posts: 386
lamp failure module/sensor

Hey Jeff, was wondering if you could check if there is any of these in Japan before you leave Toyota! I couldn't even find the right one on ebay!

part # 89373-20070

Thanks a lot in advance!
__________________
'91 JZA70 R edition
Beals is offline   Reply With Quote
Unread 09-19-2017, 08:59 AM   #2
Franco
Administrator
 
Franco's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Location: Edmonton
Posts: 1,214
Unfortunately you are about 3 weeks to late haha.
Jeff's power to look up parts will be missed and I too already feel the pain after a couple difficult interactions with Toyota parts tech's.

If you are unable to find a working lamp module, yotaconnectors.com makes a plug to delete it.

http://www.yotaconnectors.com/produc...be-uslma70.htm
__________________
Franco is offline   Reply With Quote
Unread 09-19-2017, 08:43 PM   #3
Beals
Senior Member
 
Beals's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: Medicine Hat
Posts: 386
shit I totally read his post as after September ie OCT 1st haha damn I'll have to call myself
__________________
'91 JZA70 R edition
Beals is offline   Reply With Quote
Unread 09-19-2017, 11:46 PM   #4
Jeff Lange
Senior Member
 
Jeff Lange's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Edmonton, AB
Posts: 1,069
Send a message via MSN to Jeff Lange
Might still be available in Japan, but this part was never available in Canada/USA, so it's something you'd need to have imported from Japan. No dealers here can order it.

Jeff
__________________

2011 Lexus IS350 6MT F-Sport with LSD
1986 Toyota Corolla GT-S Supercharged with TRD Stuff
1993 Team Mondor Previa RM 5MT Studded Ice Race Van
Jeff Lange is offline   Reply With Quote
Unread 09-23-2017, 07:38 PM   #5
Beals
Senior Member
 
Beals's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: Medicine Hat
Posts: 386
ahh this will be the death of me, it shows I'm in reverse 24/7 lmao
__________________
'91 JZA70 R edition
Beals is offline   Reply With Quote
Unread 09-25-2017, 09:11 AM   #6
Funkycheeze
Senior Member
 
Funkycheeze's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Location: Calgary
Posts: 1,745
Try amayama.com - I have ordered odd JDM stuff for Tara's ST205 from there with good success in the past.
__________________
Funkycheeze is offline   Reply With Quote
Unread 09-29-2017, 09:36 PM   #7
Beals
Senior Member
 
Beals's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: Medicine Hat
Posts: 386
omg! in stock but over 180 USD gross. lol
__________________
'91 JZA70 R edition
Beals is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -6. The time now is 12:39 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.